loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 974 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (1)

می دونی برنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه?

خاطره ای که می خوای فراموش کنی و با هر نفس

بیشتر یادت میاد..

 

 

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !

چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من 

اس ام اس عاشقانه

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

پیامک فوق العاده عاشقانه 93

همه دردم این بود

عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

اس ام اس های عاشقانه و زیبا دی ماه 93

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت

و تو حتی نمیگویی

جـــــــــانم . . .

اس ام اس های فوق العاده زیبای عاشقانه

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . 

اس ام اس غمگین عاشقانه

عطرتنت روی پیراهنم مانده امروز بوییدمش عمیق ، عمیق …

با هر نفس بغضم را سنگین تر کردم

و به یاد آوردم که دیگر ، تنت سهم دیگری ست و غمت سهم من

اس ام اس عاشقانه تنهایی 93

کی از شکست های عشقی که دخترا در دانشگاه می خورن اینه که

پسر مورد علاقشون خودش جزوه می نویسه 

اس ام اس عاشقانه غمگین93

ناراحتی یعنی

قلبت بی ارزش ترین قسمت زندگیش باشه

 

مطالب مرتبط
اطلاعات کاربری