loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 4389 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

جدیدترین پیامک تبریک ولنتاین 2015

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین 2015

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک

تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم

تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک

با دنیا نازو چشمک ، ولنتاینت مبارک …

 

ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ Valentine ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ . . .

ﻣﻦ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ . . .

ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ . . . !

پیشاپیش ﺭﻭﺯ ﺗﺌﺎﺗﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ ...

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی

خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

جدیدترین اس ام اس برای ولنتاین 93

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک

 

شک کرده‌ام

به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام….!

این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار ..!!

روزت مبارک عشقم

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدیکه تو فانوس شب من باشی

ولنتاین مبارک

پیامک تبریک روز عشق 2015

رایجترین دروغ در روزهای قبل از ولنتاین!

عزیزم دوست داری چی بگیرم واست؟؟؟

عشقم همین که هستی بهترین کادو واسم!!!

حالا اگه واسش کادو نگیری پدر تو در میاره ها!!!

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز

ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .

 

مال من باش ولنتاین

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

سی گل دات آی آر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری