loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 821 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

مدلهای جدید آرایش چشم و سایه چشم ۲۰۱۷ به همراه آموزش تصویری

مدل سایه زدن چشم مدل سایه چشم عروس مدل خط چشم کشیدن مدل خط چشم دخترانه مدل ارایش چشم ملایم مدل آرایش چشم 2017 مدل آرایش چشم عکس سایه چشم

آموزش آرایش چشم و سایه چشم ۲۰۱۷

سایه چشم پودری و سایه چشم مدادی را بشناسیم

سایه پودری:

سایه های پودری در دو نوع مات و براق موجود است که هر دو نوع آن را باید همراه با زیر سایه از نوع آب رنگی استفاده کرد. سایه براق برای آرایش شب بسیار زیباست و دارای اکلیل های درخشان است.

سایه مدادی:

این نوع سایه برای آرایش های روزمره و سریع مناسب است چون براحتی با نوک مدادی آن میتوان سایه های زیبایی کشید.تنوع رنگ خوبی دارد و دو نوع مات و براق آن در بازار موجود است.به دلیل کاربرد بسیار و راحتی استفاده این نوع سایه را برای افراد مبتدی و حرفه ای پیشنهاد می کند.

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

 

سی گل بازدید : 1091 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

عکس و مدل های زیبا از طراحی و آرایش دست با حنای هندی

مدل آرایش با حنا هندی خرید حنای طراحی حنا هندی آموزش تاتو با حنا آرایش حنا هندی آرایش با حنا هندی روی صورت آرایش با حنا هندی روی دست آرایش با حنا هندی

مدل آرایش با حنای هندی

عوارض حنای هندی و هشدار به مصرف کنندگان حنا هندی

برگ‌ های حنا دارای ماده‌ای به نام «موسیلاژ» هستند و به‌ همین دلیل هم در اثر تماس با آب ، به شکل خمیرم انندی در می‌آیند. دکتر پژمان متخصص پوست و مو درباره این رنگ‌ دهنده گیاهی می گوید: حنا حاوی ماده‌ای به‌ نام لاوسون است که سمیت بسیار کمی دارد و بیشترین اثر رنگ‌کنندگی آن هم ناشی از همین ترکیب می‌شود.

استفاده از حنا به عنوان تاتوی موقت ، بسیار شایع است. معمولا این تاتو حدود سه هفته روی پوست باقی می‌م اند. واکنش‌ های آلرژیک تماسی، از جمله عوارض پوستی مصرف حنا به عنوان تاتوی موقت بوده که تا به‌ حال، گزارش شده است.

مباشر خاطرنشان کرد: نکته مهمی که طرفداران حنا باید به آن توجه داشته باشند ، این است که رنگ حنای طبیعی ، هیچ‌گاه به سمت رنگ مشکی کشیده نمی‌شود و همیشه ته‌ رنگی از قرمزی در آن وجود دارد. حناهایی که خیلی مشکی هستند ، حنای طبیعی نیستند و با نام حنای هندی در بازار به فروش می‌ رسند.

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

سی گل بازدید : 799 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

مدل آرایش جدید و شیک عروس محجبه با حجاب کامل و اسلامی

مدل آرایش عروس مدل آرایش حجاب مدل آرایش با حجاب لباس عروس حجابی شیک لباس عروس با حجاب اسلامی عروس محجبه ایرانی عروس با حجاب ایرانی آرایش عروس باحجاب

مدل آرایش عروس محجبه

روش‌ های ایجاد رابطه‌ ی خوب بین عروس و مادرشوهر

انتظارات معقول از مادرشوهر:
– به جای زبان انتقاد و رفتار دخالت گرانه باید رفتار حمایتی همراه با تکریم شخصیت زوج جوان داشته باشد.
– گفتارو رفتارش به گونه‌ای باشد که بقیه فرزندانش (خواهر و برادر شوهر) تایید و تکریم را از او بیاموزند.

– پسرش را به حمایت همه جانبه از همسرش تشویق کند و از او بخواهد که همسرش را همراز خود بداند.

انتظارات معقول از عروس:
– مادر شوهر را مثل مادر خود بداند.
– از هیچ کوششی برای تکریم منزلت مادرشوهر دریغ نکند. احترام به مادر و پدر همسر از اصول مهم زندگی مشترک است.
– هر قدر در برابر مادر همسر خود مهربان و صبور باشد، محبت را در دل همسر خود بیشتر می‌کند.

انتظارات معقول از داماد:
– بیشترین مسئولیت را در تلطیف قلب مادر شوهر و عروس بر عهده دارد.
– همین طور هرگز گله‌های احتمالی مادر و خواهر خود را به همسرش انتقال ندهد.
– اجازه ندهد که فرصتی فراهم شود تا شخصیت همسرش را مورد نقد قرار دهند.

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

سی گل بازدید : 840 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

مدلهای جدید آرایش صورت ، چشم و ابرو عروس عربی محجبه با حجاب

مدل آرایش عروس مدل آرایش حجاب مدل آرایش با حجاب لباس عروس حجابی شیک لباس عروس با حجاب اسلامی عروس محجبه ایرانی عروس با حجاب ایرانی آرایش عروس باحجاب

مدل جدید آرایش صورت ، چشم و ابرو عروس

انتخاب لباس عروس خوب و متناسب با اندام تان

عروس های با قد بلند :
اگر قد و اندام شما شبیه نیکول کیدمن، تیلور سوئیفت و لیو تایلر می باشد بهتر است از لباس هایی که خطوط یا کارهای عمودی دارند و یقه های ایستاده و آستین بلند بپرهیزند .

عروس های باریک اندام:
این افراد که از اندام مناسب و زیبا برخوردارهستند می توانند همه نوع سبک لباس را برای شب عروسیشان انتخاب کنند اما بهتر است زیبایی های اندامشان درون لباس هم جلوه گر اندامشان باشد.
عروس های با شانه های پهن و کمر باریک :
اگر شما اندامی شبیه کیت ماس ، الکسا چانگ و یا سی ینا میلر دارید میتوانید با یقه ای به شکل هفت بدون داشتن آستین و دامنی با برش ها و خط های کمی شلوع اندامتان را به شکل جذابی در آورید .
عروس با اندام پر :
اگر شما اندام پری مانند کریستینا هندریکس یا روت جونز دارید ، لباسی م با یقه دکلته قلبی شکل و برش های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام شما بسیار مناسب می باشد.

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

سی گل بازدید : 574 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

مدل موهای بازیگران مشهور هالیوود از براد پیت تا جانی دپ

مدل موی بازیگران هندی مدل موی بازیگران ایرانی مدل موی بازیگران مدل مو بازیگران هالیوود مدل مو رنگ موی سحر قریشی رنگ موی جدید بازیگران ایرانی رنگ موی بازیگران ایرانی

مدل مو بازیگران مرد هالیوود

مدل مو از براد پیت تا جانی دپ

تصاویری از بازیگران مرد مشهور و معروف هالیوود با مدل موهای شیک و بروز که همیشه برای جوانان مشتاق به مد جالب است را آماده کرده ایم.

مدل موی بازیگرانی ازجمله برد پییت ، جانی دپ ، پل واکر و سایر هنرمندان معروف را می توانید مشاهده کنید.

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

سی گل بازدید : 757 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)
سی گل بازدید : 571 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

مدل آرایش چشم + آموزش آرایش چشم + مدل آرایش صورت ۲۰۱۷

مدل سایه زدن چشم مدل سایه چشم عروس مدل خط چشم کشیدن مدل خط چشم دخترانه مدل ارایش چشم ملایم مدل آرایش چشم 2017 مدل آرایش چشم عکس سایه چشم

 مدل آرایش چشم ۲۰۱۷ , آموزش آرایش چشم ۲۰۱۷

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع چشم ها

اگر چشمان درشتی دارید:
اول از همه اینكه خط‌ چشم پهن كاملا برای شما برازنده است همچنین توصیه می‌كنیم داخل چشم را سیاه كنید وقتی داخل چشم سیاه شود، چشم كوچكتر و گردتر جلوه می‌كند.

 

اگر چشمان گود رفته دارید:
شما به هیچ وجه نباید داخل چشم‌ها یا اطراف آنها را سیاه كنید چون چشم‌هایتان خیلی ریز و گود رفته‌تر جلوه خواهند كرد بهترین حالت برای شما یک خط‌ چشم باریک و ظریف است، البته سایه‌ های روشن هم به این هدف شما كمک می‌كنند.

اگر چشمان ریزی دارید:
برای درشت جلوه كردن چشم‌ ها بهتر است هم بالای چشم خط بكشید و هم پایین آن ؛ چون به‌طور كلی وقتی خط چشم پایین را بكشید چشم‌ ها درشت‌ تر جلوه می‌كنند.

اگر چشمانی نزدیک به هم دارید:
شما نباید خط‌ چشم‌تان را از ابتدا بكشید بهتر است از خط‌ چشم نیمه استفاده كنید و بیشتر روی انتهای چشم كار كنید یعنی از نصف پایانی یا یک سوم انتهایی آن خط چشم بكشید تا فاصله بین چشم‌ها بیشتر جلوه كند.

اگر چشمان با فاصله دارید:
بهتر است از خط‌ چشم‌های گوشه‌ دار استفاده كنید، یعنی خط‌ چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید این كار باعث می‌‌شود فاصله میان چشم‌های شما كمتر خودش را نشان دهد چون خط‌ چشم این فاصله را می‌پوشاند.
اگر چشمان گردی دارید:
شما باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریك بكشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن كنید در ضمن بهتر است گوشه خارجی چشم را بكشید تا چشم كشیده‌ تر به‌ نظر برسد و گردی آن را بپوشاند.

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

سی گل بازدید : 726 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

مدل طراحی ناخن ، فرنچ ناخن و لاک زدن ناخن دانشجویی ۲۰۱۷

مدل ناخن عروس مدل ناخن ساده مدل ناخن دشنه ای مدل ناخن جدید مدل ناخن مدل لاک ناخن دخترانه فرنچ ناخن 2017 طراحي ناخن 2017

مدل طراحی ناخن پاییزی ۲۰۱۷

ویژگی ناخن های بیمار را بشناسیم و جدی بگیریم

سوراخ‌ سوراخ‌ شدن ناخن‌ ها یا وجود فرر وفتگی‌ های متعدد در سطح ناخن ، از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای برخی از افراد ایجاد شود ، البته این مساله بیشتر میان افرادی که به بیماری پسوریازیس مبتلا هستند ، مشاهده می‌شود ، ولی در هر صورت به درمان و رسیدگی‌ بیشتر نیاز دارد .

ناخن‌ های قاشقی به ناخن‌ های نرمی می‌گویند که تغییر شکل می‌دهد . این فرو رفتگی‌ها گاهی به حدی است که حتی می‌ توان یک قطره مایع را داخل آن نگه داشت.  در اغلب موارد ، بروز این مساله نشانه کم‌ خونی فقر آهن یا بیماری کبدی است . علاوه بر این ، ناخن‌ های قاشقی‌ شکل ممکن است به دلیل کم‌ کاری تیروئید یا بیماری‌ های قلبی نیز ایجاد شود .

در شرایط خاصی نیز ممکن است نوک هر یک از ناخن‌ ها نواری تیره‌ رنگ ایجاد شود . گاهی این وضعیت را مربوط به افزایش سن می‌دانند و در موارد دیگر ، می‌تواند نشانه یک بیماری زمینه‌ ای جدی مانند بیماری‌ های کبدی یا دیابت باشد.

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

سی گل بازدید : 760 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

 

مدل ساعت مچی سواچ ۲۰۱۷ دخترانه و زنانه در طرح های زیبا

مدل ساعت مردانه مدل ساعت مچی مردانه مدل ساعت مچی مدل ساعت دیواری قیمت ساعت مچی دخترانه عکس ساعت مچی مردانه عکس ساعت مچی دخترانه با قیمت عکس ساعت مچی دخترانه اسپرت

مدل ساعت سواچ ۲۰۱۷ , مدل ساعت مچی ۲۰۱۷

چگونه یک ساعت مچی بخریم؟ ( قسمت اول )

خرید ساعت با مارک معروف
اگر قرار است یک ساعت با مارک معروف انتخاب کنید، بهتر است سری به سایت مارک مربوطه بزنید. با دیدن مدل‌ های تولید شده، می‌توانید شماره سریال مدل‌ هایی که مورد پسندتان قرار گرفته را یادداشت کنید و به یکی از نمایندگی‌ ها یا ساعت فروشی‌ های معتبر بروید.

نکته بعدی که باید مورد توجه قرار دهید، این است که اکثر مارک های معتبر، تولیداتشان را معمولا تا دو سال گارانتی می‌کنند.
تمام مارک های معتبر، نام خود را حداقل دو بار روی ساعت حک می‌کنند. این کار را معمولا داخل صفحه و روی قفل و با ظرافت تمام انجام می‌دهند. این نکات ممکن است برای ساعت‌های تقلبی نیز در نظر گرفته شود، اما غیرممکن است که تمام ظرافت آن، یکجا و همزمان انجام شود.

نمونه تقلبی ساعت‌ های اصل
نمونه تقلبی خیلی از مارکها با ظاهری موجه، در بیشتر ساعت فروشی‌ ها موجود است. برای شناسایی این ساعت‌ ها بهتر است به چند فروشگاه سر بزنید و مدل‌ های مختلف را بررسی کنید. با این کار، چشم‌تان به مدل‌ های مختلف ساعت، بیشتر آشنا می‌شود و می‌ توانید نمونه‌ های اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

سی گل بازدید : 756 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

مدل ساعت مچی اسواچ swatch مردانه ۲۰۱۷ در طرح های اسپرت

مدل ساعت اسپرت ۲۰۱۷

چگونه یک ساعت مچی بخریم؟ ( قسمت دوم )

نمایندگی‌های معتبر
بهترین گزینه ممکن برای خرید ساعت اصل، نمایندگی‌ های معتبر هستند. معمولا بیشتر فروشگاه‌ های معتبر، نماینده رسمی چند مارك‌ متفاوت هستند، اما اگر باز هم شک دارید، می‌ توانید قبل از خرید، کمی اطلاعات تان را بالا ببرید.

برای این کار بهتر است سری به اینترنت و سایت مارک مورد نظر بزنید و نمونه‌ های آن‌ ها را ببینید. حتی می‌ توانید قبل از خرید، اطلاعاتی را راجع به جنس، بند و ضدآب بودن یا نبودن ساعت را از سایت مورد نظر بگیرید.

کارت گارانتی ساعت
کارت گارانتی مهر و امضا شده و پرسیدن خدمات ارائه شده پس از خرید، باید اولین سوالی باشد که از نمایندگی دارید. بعضی از نمونه ساعت‌ ها دارای شیشه‌ های محدب شکل یا بند هایی هستند که اگر کارت گارانتی هم داشته باشید، تعمیر آن‌ ها در صورت نیاز، کار ساده‌ ای نیست و ممکن است گاهی هزینه‌ ای بیشتر از خرید یک ساعت جدید روی دست تان بگذارد.

سی گل بازدید : 882 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

مجموعه تصاویر بی نظیر از مدل های دستبند طلا ۲۰۱۷ و ۱۳۹۶

مدل دستبند ۹۶ , دستبند مدل ۲۰۱۷

گردنبند مرغ امین گردنبندی که دارای طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی است و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است، نام این گردنبند، گردنبند مرغ آمین است.

البته بسیاری از بینندگان این سریال آن را با نام گردنبند شهرزاد می شناسند. پس از اینکه این گردنبند طرفداران زیادی را به سمت خود کشاند، طراحان بر این شدند که دستبند این طرح را نیز با ظرافت خیره کننده ای طراحی و عرضه کنند.

مرغ آمین با سریال دراماتیک شهرزاد بیشتر به چشم آمد و مدلی شد برای هدیه دادن. باید ببینیم در سریال شهرزاد فصل دوم مرغ آمین خواهد بود.

سی گل بازدید : 449 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

مدل عینک آفتابی مردانه ۲۰۱۷ + تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی

 

عینک آفتابی مردانه ۲۰۱۷

چطور خودمان یک آفتابی خوب را بشاسیم؟

– هر چه عینک‌ افتابی تیره‌ تر باشد نور کمتری از چشم عبور خواهد کرد. عینک‌ آفتابی استاندارد باید UV۴۰۰ داشته باشد و در افرادی که چشم‌ های ضعیفی ندارند باید نور بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از چشم آنها عبور کند.

رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران افزود: عینک آفتابی استاندارد باید از زیر ابروها تا نزدیک گونه‌ ها را پوشش دهد، توصیه می‌شود عینک‌ های افتابی از مراکز معتبر تهیه شود چرا که خرید عینک آفتابی از دست فروشان تنها موجب آسیب رسیدن به چشم‌ ها می‌شود.

– عینک‌‌ های آفتابی غیر استاندارد باعث سوزش چشم می‌شود. آقازاده ‌امیری در خصوص نحوه تشخیص عینک‌ آفتابی غیراستاندارد عنوان کرد: اگر انگشت خود را به روی شیشه عینک آفتابی بکشیم و در این حال شیشه به داخل فرو رود، متوجه خواهیم شد که عینک آفتابی غیراستاندارد است.

سی گل بازدید : 599 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

شیک ترین مدل عینک آفتابی زنانه و دخترانه | چرا عینک آفتابی؟

 

عینک آفتابی زنانه ۲۰۱۷

چرا باید از عینک های افتابی استفاده کنیم ؟

عينک های افتابی نقش مهمی در محافظت از بافت‌ ها اطراف چشم دارند. دكتر سی بال جونيور ، متخصص اپتيومتری مي‌گويد: در سال‌ های اخير ميزان ابتلا به سرطان‌ های پوستی بسيار بالا رفته است و حالا متخصصان پوست با نگرانی از اين صحبت می كنند كه ممكن است سرطان پوست در آينده شايع‌ ترين سرطان انسان شود.

اصلی ترين علت اين سرطان‌ ها هم اشعه‌های مضر نور خورشيد است. عينکهای آفتابی البته آنهايی كه كاملا استاندارد هستند و به صورت مناسب استفاده شوند، ميتوانند باعث كاهش احتمال ابتلا به سرطان‌ های سلول‌های پايه‌ ی و شاخ دار پوست در پوست اطراف چشم و بينی شوند.

تازه اين نكته را هم در نظر بگيريد كه عينكهای آفتابي می توانند روند پيري زودرس پوست اطراف چشم را متوقف كنند و از بروز چين و چروک در اطراف چشم جلوگيری كنند. هميشه متخصصان پوست به شما يادآوری ميكنند كه كرم‌ های ضدافتاب را نه فقط در روزهای آفتابي كه در تمام روزهای سال به كار بگيريد، حالا توصيه متخصصان چشم به شما اين است كه استفاده از عينک آفتابی را هم عادتی هر روزه بكنيد.

سی گل بازدید : 1210 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

 

در این قسمت از جوساز تصمیم داریم ۴ عطر و ادکلن زنانه معروف مناسب برای فصل پاییز ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم.

عطر اول: عطر زنانه بربری بریت شیِر از برند بربری Burberry Brit Sheer
عطر زنانه بربری بریت شیر از برند بربری Burberry Brit Sheer  که در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد، رایحه‌ای گلی و میوه‌ای دارد. این عطر ترکیبی از عطر لیچی، پرتقال یوزو، برگ آناناس و پرتقال ماندارین است که در قلب خود رایحه گل صدتومانی، شکوفه هلو و گلابی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر مشک سفید و چوب‌های معطر سفید ترکیب شده‌است. کمپانی بربری در ایران با نام باربری هم شناخته می‌شود.

 

سی گل بازدید : 532 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ و مدل های جدید دکوراسیون منزل امسال

رنگ سال ۲۰۱۷ و ۹۶

مدل های جدید دکوراسیون منزل متناسب رنگ سال ۲۰۱۷

شروین ویلیامز خاکستری مایل به قهوهای را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ – رنگ سال ۱۳۹۶ انتخاب کرده است که چیزی میان سرد و گرم ، تیره یا روشن است ، و یک رنگی در منطقه میانی است.

به گفته این شرکت معروف رنگ را در تاریخ مدرن و کلاسیک به معنی به هنگام بودن است و درباره علت انتخاب. هرساله رنگ توضیح میدهد: رنگ نشان دهنده یک مسیر جدید در این جامعه خسته و در حال رشد است.
وادن می گوید. به مدت پنج سال همه به صحبت کردن در مورد رنگ خاکستری می پرداختند. خب، این هم از خاکستری

سی گل بازدید : 850 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

مدل موی دخترانه ۲۰۱۷ و مدل بستن مو با سر بندهای گلدار شیک

,مدل موی دخترانه ۲۰۱۷,مدل بستن مو با سر بند,مدل مو,مدل بستن مو,مدل مو دخترانه,بستن مو با سر بند

مدل مو مجلسی مدل مو فر مدل مو زنانه مدل مو دخترانه مدل مو 96 مدل مو 2017 مدل مو جدیدترین مدل مو زنانه

مدل موی دخترانه ۲۰۱۷

با مدل موها چه کنیم

برای صورت‌ های گرد و نسبتا تپل بهترین اندازه مو آن است که تا زیر چانه برسد. اگر صورتی گرد و چاق دارید موهای خود را از حد چانه کوتاه‌ تر نکنید، مگر اینکه بخواهید مدل مو پسرانه بزنید و تا گوش کوتاه کنید چراکه بلندی مو تا چانه، باعث کشیده‌تر شدن صورت می‌شود.

موهای کوتاه و فر، زیاد مناسب صورت‌های گرد نیستند چون فر بودن مو باعث پهن‌تر شدن صورت می‌شود. اگر موهای فر دارید، بهترین کار این است که آنها را بلند نگه دارید اما برعکس موی صاف صورت را صاف و کشیده نشان می‌دهد. اگر هم می‌خواهید موها را خرد کوتاه کنید، لایه‌های کم‌حجم درست کنید که سر را حجیم نشان ندهد و بزرگی صورت شما بیش از اندازه جلب‌توجه نکند. یادتان باشد یکی از راه‌ها برای کمتر جلوه دادن گردی صورت این است که گردن را بیشتر نشان داد.

سی گل بازدید : 1284 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل مو و رنگ مو ۱۳۹۶ | مدل مو و رنگ مو ۲۰۱۷

مدل مو ۹۶, مدل موباز, مدل مو بسته, مدل مو بلند جدید, مدل مو پسرانه ۲۰۱۷, مدل مو دخترانه ۲۰۱۷, مدل مو عروس زیبا, مدل موهای فر, مدل مو کوتاه ۱۳۹۶, مدل مو مجلسی ۲۰۱۷, مدل مو مردانه ۲۰۱۷, مدل مو۲۰۱۷, جدید ترین مدل مو, انواع مدل مو و رنگ موی زنانه ۲۰۱۷ , رکیب رنگ مو, جدید ترین مدل مو, رنگ مو جدید, رنگ مو زنانه ۲۰۱۷, رنگ مو سال, رنگ موی زنانه, رنگ موی زنانه ۲۰۱۷, رنگ موی زنانه سال ۲۰۱۷

 

مدل موهای فر مدل موباز مدل مو2017 مدل مو و رنگ مو 2018 مدل مو و رنگ مو 2017 مدل مو و رنگ مو 1397 مدل مو و رنگ مو 1396 مدل مو و رنگ مو مدل مو مردانه 2017 مدل مو مجلسی 2017 مدل مو کوتاه 1396 مدل مو عروس زیبا مدل مو رنگ مو مدل مو دخترانه 2017 مدل مو پسرانه 2017 مدل مو بلند جدید مدل مو بسته مدل مو 96 مدل مو 2018 مدل مو 2017 مدل مو 1397 مدل مو 1396 مدل رنگ مو 2017 مدل رنگ مو 1396 زنگ مو رنگ موی زنانه سال 2017 رنگ موی زنانه 2017 رنگ موی زنانه رنگ مو سال رنگ مو زنانه 2017 رنگ مو جدید رنگ مو رکیب رنگ مو جدید ترین مدل مو انواع مدل مو و رنگ موی زنانه 2017

مدل مو ۱۳۹۶

جوساز: کل مساحت پوست سر تقریبا ۵۰۰ سانتیمتر مربع می‌باشد، که دارای حدود ۲۰۰ تار مو در سانتی‌متر است، ولی واحد شمارش موی سر است نه تار مو. هر گرافت از چند تار مو تشکیل شده که از ریشه به هم ارتباط دارند.

سی گل بازدید : 636 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

عکسهای جدید مدلینگ الهام حمیدی به عنوان مدل آرایشی

جوساز: الهام حمیدی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران عکس های مدلینگ خود را که به عنوان مدل آرایشی می باشد

را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

سی گل بازدید : 875 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

آرایش و گریم چهره متناسب با نوع و اندازه بینی

اگر اطلاعات کافی در زمینه ی هنر آرایشگری نداشته باشید ممکن است چهره ی خود را بجای زیبا کردن زشت تر کنید در اجزای صورتمان چشم و

ابرو و لب با آرایش زیباتر میشوند شاید به نظر برسد بینی نمیتواند با آرایش زیباتر و کوچکتر دیده شود اما این چنین نیست با رعایت اصول آرایشی که

در ادامه مطلب آمده است میتوانید بینی تان را زیباتر و کوچکتر از حد معمول نشان دهید

سی گل بازدید : 933 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

آرایش لب به سبک آنجلینا جولی

هیچ چیز پر جذبه تر از داشتن لب‌هایی توپر و گوشتالو مثل آنجلینا جولی نیست! نه تنها لب‌های پر شما را جذاب‌تر می‌کنند، بلکه جوانی و

نشاط را در چهره‌ی شما تداعی می‌کند. بعضی‌ها بصورت طبیعی از نعمت داشتن لب‌های پر بهره‌مند شده‌اند، بقیه هم می‌توانند در این

زمینه تقلب کنند

سی گل بازدید : 5880 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

 

برای زیبایی بیشتر چشم ها باید دقت داشته باشیم در روش آرایش که به کار گرفتیم...

در این پست مطالبی برای آگاهی شما ارائه میشه که مطمئنا معجزه زیبا تر شدن را با دستای خودتون تجربه خواهید کرد...

 

1 – مژه هایتان را فر کنید 

 یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن چشمها ، فر کردن مژه ها بوسیله فرمژه است. خیلی مهم است که حتما” قبل از استفاده از ریمل ، مژه هایتان را فر کنید و اگر فراموش کردید که قبل از ریمل این کار را انجام دهید حتما” اجازه بدهید ریملتان کاملا” خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری