loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 852 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

اس ام اس به بعضی ها باید گفت

طـــرᓅ تـــو زنـــدگیـــش آس و پــاســــــــہ

بــــہ دنیــــای مجـــازی ڪــــہ میـــرســـــــہ

نـــــاب و خــاصـــــه…

والا با این نوناشون ^ـــ^

اس ام اس بعضی ها باس گف

به بعضیا باید گفت….

گور هرچی عشق و عادت و ….

فقط لطف کن از زندگی من گمشو بیرون

*************

به بعضیا باس گفت:

.

.

.

.

.

کبوتر با کبوتر تو هم برو با همونا که پهلوتن

**********

به بعضیا باس گفت :

برو عقب عزیــــــزِ من !

من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،

شما که جـــــای خود داری !

*************

به بعضیا باس گفت:با وجود تو عشق در من تغیر معنا داده است…..به لجن میکشی واژه ها را….

اس ام اس به بعضی ها باید گفت 94

به بعضیا باید گفت:

.

.

باید آدم باشی تا بتونی با ی آدم باشی

**********

طرف با همه می..لاسه

بعد میگه تنهایی ی حس خاصه….

هه…..

*********

وقتی نیستی یکی هست ک خیلی عاشقمه….

هه…..درگیرش نشو……..اسمش فاز غمه..

پیامک به بعضی ها جدید به بعضی ها باس گفت 94

به بعضی ها باید گفت:

اگه سر چهار راه سرتو مثل مرغ ایور اوور میکنی داد میزنی و هارتو پورت میکنی کسی چیزیت نمیگه,فکر نکن ازت میترسن.

میزارن پای جوونی و خامیت.مونده تا بفهمی ای چیارو…..جوجه فوکلی……….

**********

به بعضیام باس گف

عینکـــــــــO-Oــــــت زیادی نزدیــــــــــک بینه

وگرنه فآاااصله زیآااااده داشم…

**********

به بعضی ها باید گفت :

نگو خر بود بارش کردم,نفهمید

بگو معرفت داشت به روش نیاوردم.

************

به بعضیا باس گفت بی زحمت شماره حسابتو بده ارث باباتو بریزم به حسابت

اس ام اس سرکاری به بعضی ها باید گفت

وقتی میبینم با کسی دیگری حرف میزنی…………..

واسم سه نت دارد اهنگ کلامت…………………..

MI…LA…SI….همین…

 

***********

 

به بعضیام باید گفت

من همینم که هستم

شاخ نیستم چون گاو نیستم

خاص نیستم چون عقده ندارم

من فقط یک انسانم چیزیکه خیلیها نیستند…

**********

به بعضیام باس گفت:…

عزیزم اینقدر واسم زیر آبی نرو…

به وقت دیدی واست عمق آبی رفتم …خدای نکرده سرت گیج رفت

تا ته ش با کله سقوط کردی…

اس ام اس جدید و جالی 94

رفت که رفت…

به درک…..

بودنش معجزه نبود…

که رفتنش….

فاجعه باشه…

**********

به بعـــضیا بآس گـفـت :

فک نکن شما منحصر به فردی

نَخـــــــــیر عَـــــــــــزیزَم ! شــما اَلــَکی مــُتـَصل به بَرقی

***********

سفره دلتون از این یه بار مصرف پنجاه متریاست که پیش همه بازش میکنید؟؟!!

اس ام اس های جدید و جالب به بعضی ها باید گفت

به بعضیا باس گفت

تند ترین فلفلا نتونسن منو بسوزونن

توکه دحد فلفل دولمه هم نیسی

خالطور

هــهـــ

************

ب بعضی ها باس گف

عمو جون تا دیروز تاتی تاتی…

حالا واس ما شدی قاطی پاتی؟!!!!!

**********

طـــرᓅ تـــو زنـــدگیـــش آس و پــاســــــــہ

بــــہ دنیــــای مجـــازی ڪــــہ میـــرســـــــہ

نـــــاب و خــاصـــــه…

والا با این نوناشون ^ـــ^

اس ام اس های جدید و باحال 94

به بعضیا نباید چیزی گفت باید حک کرد رو پیشونیش که انگشت نمای شهر بشن…

والله زبونمون مو در اورد از بس گفتیم…! ! !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری