loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 527 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های  جالب خانه تکانی عید

خانوما ﻫﺮﭼﻰ ﺑﺎ ” ﻭﺍﻱ ﻓﺎﻱ ” ﻭ “ﻭﺍﻱ ﺑﺮ ” ﻭ “ﻭﺍﻱ ﻣﮑﺲ ” ﻭ ” ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ” ﻛﺎﺭﻛﺮﺩﻳﻦ ﺑﺴﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺑﺎ ﻭﺍﻳﺘﻜﺲ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻴﻴﻦ!!

ﺁﺧﻪ ﻋﻴﺪ ﻧﺰﺩﻳﻜﻪ :-P

***********

روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی:

عزیزم این مبل و باید عوض کنیم .لکه هاش پاک نمیشه. خیلی کثیف!!!

مرد:کی میگه لکه هاش پاک نمیشه ! برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم…!!

اس ام اس های خانه تکانی نوروز 94

فرارسیدن ماه خرید هول هولکی

بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی

شستو شوهای زیادکی

برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ….

*************

خانوما ﻫﺮﭼﻰ ﺑﺎ ” ﻭﺍﻱ ﻓﺎﻱ ” ﻭ “ﻭﺍﻱ ﺑﺮ ” ﻭ “ﻭﺍﻱ ﻣﮑﺲ ” ﻭ ” ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ” ﻛﺎﺭﻛﺮﺩﻳﻦ ﺑﺴﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺑﺎ ﻭﺍﻳﺘﻜﺲ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻴﻴﻦ!!

ﺁﺧﻪ ﻋﻴﺪ ﻧﺰﺩﻳﻜﻪ :-P

***********

روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی:

عزیزم این مبل و باید عوض کنیم .لکه هاش پاک نمیشه. خیلی کثیف!!!

مرد:کی میگه لکه هاش پاک نمیشه ! برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم…!!

اس ام اس های جالب و خنده دار خانه تکانی 94

آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است !

ماه را می خواهم برای نور را تاریک است !

تو را می خواهم برای نظافت

عید نوروز نزدیک است !

اس ام اس خنده دار خانه تکانی 215

دمت تو که مارو توی خونه تکونی دلت دور نریختی گرم . . .

منم سعی می کنم که زیاد جا نگیرم !

**********

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم

واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد !

**********

این روزها اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن

به سرعت خونه رو ترک کنید !

قضیه خونه تکونی جدیه !!

*******

پیامک جالب و باحال خانه تکانی عید

من نام کسی نخوانده ام الا تو / با هیچ کسی نمانده ام الا تو

عید آمد و من خانه تکانی کردم / از دل همه را تکانده ام الا تو

********

ای کسانی که در اتاق خوابتان جـــاسازهایی دارید..

هــــمانـــا خونه تکونیها نزدیکه , گفتم در جریان باشید…

********

نرم نرمک می رسد اینک بهار

برون کرده عیال از ما دمار

اس ام اس باحال خانه تکانی 94

اسفند ماه هر سال مردانی از سرزمین پارس به پا خواهند خواست تا از پنجره ها آویزان شده و شیشه ها را پاک کنند !!!

*********

 

هر روزتان نوروز ، نوروزتان پیروز ، نوروزتان امروز ، امروزتان دیروز ، دیروزتان پیروز ، پیروزتان هر روز ، اسگول بشی هر روز

سی گل دات آی آر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری