loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 557 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

 

شب يلدا ن با انار ن با هندوانه و ن با آجيل و آناناس و حافظ يلدا شب نميشود

يلدا دو قلب ميخواهد ك براي يك دقيقه بيشتر در كنار هم بودنشان جشن بگيرند يلدايي زندگي كنند 

چ حس زيبايي است وقتي دو دل از بين صدها فاصله امشب را باهم جشن بگيرند

پیامک یلدا,جوک یلدای 1393

فرا رسیدن دی ماه، فصل امتحانات را تبریک می گوییم !

ستاد کوفت سازی شب یلدا 

یلداتون مبارک

پیامک یلدا,جوک یلدای 1393

 

 مگر می شود زندگی مرا به هم ریخته آفریده باشد، خدای دانه های انار...

یلدا مبارک

مجموعه تصاویر sms شب یلدا

شمردی ؟ زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !

اس ام اس یلدا 93,یلدا 1393

گویند که یلدا شب عشق بازیست

گویند که یلدا شب طولانیست

بارها گفته ام آنجا میان غربت شام

یلدای دخترکی طشت طلاییست

پیامک یلدا,جوک یلدای 1393

شب یلدا قدم آهسته بردار,کمی هم احترام ما نگهدار,تو میبینی ربابم غصه دار است,بنی هاشم هنوزم داغدار است,صدای العطش درگوش مانده,بدن ها بی کفن درگوشه مانده,شب یلدا تو هم چله نشین باش,سیه پوش غم سالار دین باش

دانلود البوم تصاویر  sms شب یلدا,اس ام اس یلدا 93

انار بیار دون کنم غماتو دون دون کنم هندونه بیار قاچ کنم لپتو بیار ماچ کنم غمتو بده چال کنم بخند تا من حال کنم پیشاپیش یلداتون مبارک...

یلدا 1393,پیامک یلدا,جوک یلدای 1393

دو قدم مانده به رقصیدن برف

یک نفس مانده به سرما و به یخ

چشم در چشم زمستانی دگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما

 تصاویر جدید  sms شب یلدا,اس ام اس یلدا 93

براى من تنها تفاوت شب يلدا با بقيه ى شب ها اينه كه كمى بيشتر هيچكارى نمى كنم

پیامک یلدا,جوک یلدای 1393

رفیق روزهای قشنگم!

زمستان هم رسید.

سردت شدخبرم کن تابرایت بسوزم...

بهانه های دنیاتوراازیادم نخواهدبرد

درقلبم جاری هستی..

هفته ات پربرف،لبت پرخنده...

یلدا 93 مبارک.....

سی گل sms یلدا 93

شما باغ هلو ما استخون تو گلو.

شما صدای گیتار.ما خروس بیمار.

شما برگ گل یاس.ما برق سر طاس.

شما دیوان حافظ .ماپریز محافظ...

هندونه هایی که گذاشتم زیر بغلت بذار واسه شب یلدات.

یلدا مبارک

اس ام اس مخصوص یلدا 1393

دونه های انار سرما را تحمل کردند تا به یلدای برسند...

اما چه کنم که تحمل دوری تو را ندارم بی تو یلدای من هم گریان است

 

اس ام اس سرکاری شب یلدا 93, اس ام اس جدید شب یلدا 93, اس ام اس عاشقانه شب یلدا 93, پیامک برای شب یلدا,پیامک شب چله, پیامک تبریک یلدا 93

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری