loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 470 پنجشنبه 01 تیر 1396 نظرات (0)

ماجرای دوچرخه سواری زنان و دختران ایرانی با رضایت ولی و همسرشان

ماجرای دوچرخه سواری زنان و دختران ایرانی با رضایت ولی و همسرشان

ماجرای دوچرخه سواری زنان و دختران ایرانی با رضایت ولی و همسرشان

دوچرخه سواری زنان و دختران ایرانی با رضایت ولی و همسر

خبر جدید دوچرخه سواری زنان ایرانی با اجازه همسرشان و دوچرخه سواری دخترانی ایرانی با اجازه پدرشان در شبکه های مجازی و صفحات اجتماعی بازتاب زیادی داشته است و حتی واکنش بازیگران به دوچرخه سواری زنان و دختران ایرانی را در پی داشته است . ظاهرا این اتفاق که طرح دوچرخه سواری عمومی در شهر تبریز است و در آن از زنان متاهل خواسته با اجازه همسرشان در این طرح دوچرخه سواری شرکت کنند و از دحتران مجرد هم جهت شرکت در طرح دوچرخه سواری رایگان عمومی اجازه پدر لازم است . همین تصویر بالا که مربوط به طرح دوچرخه سواری رایگان عمومی در سطح این شهر است باعث نازضایی و اعتراض برخی از بانوان ایرانی شده است .

هنوز از سوی فدراسیون دوچرخه سواری نسبت به این حرکت واکنشی نشان داده نشده است و بسیاری از هنرمندان نیز به این نکته اشاره دارند که دوچرخه سواری یک نوع ورزش تفریحی و سالم است و اوصولا چرا زنان ایرانیو دختران ایرانی اختیار هیچ کاری را نداشته باشند و برای انجام هر کاری باید رضایت پدر و همسرشان باشد . مدتی قبل هم همسر یکی از ورزش کاران خروجش از ایران را توسط مراجعه قضایی ممنوع کرده بود که آخرش رسید به طلاق و جدایی این دو ورزشکار المپیک کشورمان .

گردآوری: گروه اخبار گل فان

http://golfun.ir/category/news

المپیک , اموزش دوچرخه سواری , پسر , دختر , دختر تهرانی , دختر تهرانی دوچرخه سواری , دختران ایرانی , دوچرخه سواری , دوچرخه سواری دختران با اجازه پدر , دوچرخه سواری زن , دوچرخه سواری زن دختران ایرانی , دوچرخه سواری زنان , دوچرخه سواری زنان با اجازه شوهر , دوچرخه سواری زنان و دختران ایرانی , دوچرخه سواری همسر , دوچرخه سواری ویکیپدیا , زنان ایرانی , دوچرخه سواری زنان و دختران ایرانی , عکس دوچرخه سواری دختر تهرانی , فدراسیون دوچرخه سواری , ورزش .

  ,  ,  , 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری